Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve kontak alanları gibi değmaslahatkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların maslahatletmeniz midein farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, makul maliyette yapma zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde iz meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana çıktı “ne istersem onu kızılırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği yer cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değinme iş vetirelerini değmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu.